Alle abonnementsbetalinger hos https://greengoddess.dk foregår med betalingskort (Visakort og Mastercard). Vi har af tekniske årsager ikke mulighed for betaling med Anyday eller mobile pay. Alle betalingsgebyrer afholdes af Green Goddess ApS og er således indeholdt i de oplyste produktpriser. Du har adgang til at se dine tidligere betalinger og ordrer, når du logger ind via profil-ikonet oppe i højre hjørne. Vi gør opmærksom på når du som forbruger betaler med et internationalt betalingskort, som fx Visa og MasterCard, sker der automatisk en reservation af beløbet på dit kort, indtil beløbet trækkes eller reservationen ophæves.  

Alle ydelser købes af Green Goddess ApS, Sydhavnsgade 7, 8000 Aarhus C (CVR Nr.: 37067342). Betalinger gennemføres af Shopify Payments (Stripe).

Accept af abonnementsbetingelser

Når du accepterer de gældende abonnementsbetingelser på https://greengoddess.dk, accepterer du, at https://greengoddess.dk (Green Godddess ApS) må trække det oplyste beløb for medlemskab periodevist, indtil du vælger at opsige dit abonnement.

Du modtager en kvittering på e-mail ved dit første køb, der indeholder information om dit abonnement. Efterfølgende kvitteringer vil kunne findes, når du er logget ind på din kundeprofil på greengoddess.dk.

Opsigelse af abonnement og bindingsperiode

Du kan opsige dit medlemskab, når det passer dig, og abonnementet ophører herefter. 
Log ind i kundeportalen her vha. din email og en engangskode. Her kan du ændre sammensætningen af dit abonnement, ændre afs. dato, opdatere adresse eller betalingskort mv. Ønsker du at opsige dit abonnement, vælg da "administrer abonnement" og "tilgå abonnement" og derefter kan du nederst på siden opsige eller sætte på pause. Kontakt os på chatten eller hej@greengoddess.dk om du får brug for hjælp. Efter et abonnement er opsagt, vil der ikke blive trukket yderligere på din konto, medmindre du selv vælger at genaktivere dit medlemskab.

Såfremt dit betalingskort snart udløber eller er udløbet, skal du bruge dit nye betalingskort ved din næste ordre. Log ind på kundeportalen som beskrevet ovenfor og vælg "Adresse & Betalingsinfo" og "rediger betalignsmetode".

Du kan også kontakte vores kundeservice, hvis du ønsker hjælp. 
Vi sidder klar på hej@greengoddess.dk og på chatten samt tlf. 5388 9975.

Fortrydelsesret

Til dit abonnement på https://greengoddess.dk er knyttet en lovbestemt fortrydelsesret på 14 dage. I praksis betyder det, at din fortrydelsesfrist udløber 14 dage efter aftalen blev indgået. Dit abonnement tages i brug, når du gennemfører en ordre til abonnementspris på https://greengoddess.dk. Din fortrydelsesret er kun gældende fra den dag, aftalen blev indgået, og ikke ved den løbende abonnementsbetaling.

I praksis betyder det i vores webshop, at du til enhver tid kan opsige dit abonnement. Bemærk: vi tager ikke fødevarer retur pga. dansk fødevarelovgivning. 

FAQ

Hvad sparer jeg?
Det kan du se på den aktuelle abonnementsside for hhv. Collagen og Instant Juice. På abonnementssiderne kan du se de aktuelle gældende priser på varen som engangskøb og som abonnement.

Hvordan pauser, opsiger, udskyder eller springer jeg en forsendelse over på mit abonnement?

Du kan logge ind med engangskode. Inde i kundeportalen kan du ændre afsendelsesdato, springe over mv. Du kan til enhver tid genaktivere dit abonnement. Kontakt os på chatten eller hej@greengoddess.dk senest 1 hverdag før næste abn.forsendelse, hvis du har brug for vores hjælp til ændringer.

Hvordan tilføjer jeg flere varer (engangskøb) til min næste forsendelse? 5 dage før næste abonnementsforsendelse, får du besked på email med mulighed for bl.a. at tilføje flere varer (engangskøb). Alternativt logger du ind med engangskode og du kan i kundeportalen tilføje produkter til din abonnementsordre. Deadline for ændringer er dagen før næste afsendelse.

Jeg har fået nyt kreditkort. Hvordan opdaterer jeg det på mit abonnement?
Det er nemt. Log ind med ind med engangskode i kundeportalen og vælg "Adresse & Betalingsinfo" for at opdatere dine kortoplysninger.

Kan jeg ændre hvor tit jeg får leveret?
Lige pt leverer vi kun hver 3. måned. Kontakt os om du ønsker en anden leveringsfrekevens, så kan vi ændre det for dig. 

Hvordan skifter jeg over fra de gamle abonnementspakker over til de nye collagen abonnement, hvor jeg selv sammensætter varianter? 

I kundeportalen klikker du på dit abonnement og vælger "skift dette ud med et andet produkt" og så vælger du ud fra de enkeltvarianter du får vist (min. 3 stk). Vi hjælper altid gerne. Fang os på chatten eller email: hej@greengoddess.dk